November 11, 2021

Там, де гори й полонини, де стрімкі потокі ріки, де смерічок ген розмай


 Там, де гори й полонини
Де стрімкі потокі рікі
Де смерічок ген розмай
Ллється пісня на простори
Вільна сильна наче море
Про мій милий рідний край.
І у синю даль, понад горами лине пісня ця
Про чудовий край
Чарівний край Черемоша й Прута
Край, мій рідний край
Пісенний край завзяття і труда
Ти моя любов
Ти рідна матінко, моя земля
Приїзжате в Прикарпаття
Приїзжайте люди добрі
Завше будуть раді вам
Хлібом з сілью вас зустринуть
Файну пісню заспівають
В шану нашим світлим дням
І у синю даль понад горами лине пісня ця
Про чудовий край
Чарівний край Черемоша й Прута
Край мій рідний край
Пісенний край завзяття і труда
Ти моя любов
Ти рідна матінко, моя земля
Край мій рідний край
Пісенний край завзяття і труда
Ти моя любов
Ти рідна матінко, моя земля
І у синю даль понад горами лине пісня ця
Про чудовий край
Чарівний край Черемоша й Прута
Край мій рідний край
Пісенний край завзяття і труда
Ти моя любов
Ти рідна матінко, моя земля

No comments:

Post a Comment

який сьогодні день?

  який сьогодні день? На перший день він створив вечерю. На двох, при свічках, солодкі коктейлі. Не встиг ще створити палац — мерехтіли в пе...