September 11, 2020

осінь, коли яскравіше сяють барви, аромати, відчуття...

 





Осінь...

Ти знову тут. 

Бордово-жовто-червоно-багряно-золотим знаком нескінченності!

 Ти знову жбурляєш у мене коричневий каштан, замахнувшись занадто сильно. Я скрикую від болю, але прощаю тобі. 

Ти ловиш для мене сонце між дерев й багряних кущів і залишаєш його краплі в моєму волоссі до наступного року. 

Ти змушуєш мене одягати яскраві сукні, щоб бути скожою на тебе. 

Ти хапаєш мене за руку, осколком проводячи по долоні. 

Музикою в навушниках, замріяними айстрами, золотистими соняшниками, соковитими яблуками, рябоспинними кавунами, ванільними свічками і смачними шарлотками тихо дихаєш мені на вухо...

 Ти знаєш все... 

Я люблю тебе, осінь, коли яскравішають барви, аромати, відчуття...


No comments:

Post a Comment

який сьогодні день?

  який сьогодні день? На перший день він створив вечерю. На двох, при свічках, солодкі коктейлі. Не встиг ще створити палац — мерехтіли в пе...