August 17, 2020

Про танго. І про чоловіків

 

 Про танго. І про чоловіків.

Навіщо тобі чоловік, який тебе квапить? - це я почула від свого вчителя танго, у якого навчилася більше, ніж просто танцювати

- ніколи не квапся йти туди, куди просить чоловік
ну куди ти пострибала? з ким ти взагалі танцюєш, покажи мені! хто вимагав від тебе вгадувати? не треба вгадувати, якщо ти вмієш слідувати .. навчити слідувати за ним може тільки чоловік

- якщо я бачу, що жінка намагається вгадувати мої наміри, значить, я хреново її веду
коли жінка напружується і поспішає, танцюючи зі мною, значить, я її тягну і смикаю, куди мені треба, а не показую красу жінки в танці
танець взагалі тільки для цього - для жінки

- будь "ледачою" .. ти завжди робиш крок після чоловіка, перший робить він
нормальний чоловік це розуміє: він говорить, куди йдемо, ти дотримуєшся
було б дивно, якби ти бігла попереду нього або швидше, ніж він тобі показав, куди саме йдемо
дай собі час міцно стати на ноги з того місця, звідки він тебе покликав, і тільки потім йди
не треба летіти на перший поклик невпевненим і негарним кроком
це він чекає твій крок, тому що твій крок відображає його намір
якщо ти поспішаєш, це тільки показує, що твій партнер - "так собі" танцюрист
не вміє розслабити жінку і впевнено вести, натомість смикаючи її

- з твоїми даними не можна танцювати "просто" ..
будь завжди високою, особливо коли танцюрист нижче тебе зростанням! це важливіше, ніж правильно зробити те, що чоловік від тебе просить

- коли ти міцно стоїш сама на своїх ногах, коли твоя вісь, твій стрижень на місці, ти віддаєш чоловікові почуття, як легко тебе вести і як легко з тобою танцювати

ти танцюєш сама
Тримаєшся, але танцюєш

дехто розслабляється, висне і тягне за чоловіком

важко тягнути на собі того, хто не вміє навіть просто стояти

- якщо ти будеш танцювати з поганими партнерами, ти будеш погано танцювати сама
вибирай свій рівень уважніше

Наталія Токар

No comments:

Post a Comment

який сьогодні день?

  який сьогодні день? На перший день він створив вечерю. На двох, при свічках, солодкі коктейлі. Не встиг ще створити палац — мерехтіли в пе...