May 31, 2021

Відправляю тобі увесь Світ, Мого серця, хай буде дарунком! Повертаєш мені його цвіт! Найніжнішим своїм Поцілунком!

 






Відправляю Тобі Любов,
Невідомими світу стежками,
А вона повертається знов,
Вже Твоїми до мене думками…
Відправляю Тобі Весну,
В найніжнішому серця слові,
Повертаєш мені Ти одну,
Цю велику листівку Любові!
Відправляю Тобі я свій Час,
Неосяжність яку в світі маю,
Ти її повертаєш для нас!
Мов шепочеш: «Тебе обіймаю!»
Відправляю тобі щастя Мить,
У якій я на Тебе дивлюся,
А вона, повернувшись, – летить,
То тобі, то мені!.. Пригорнуся!..
Відправляю тобі увесь Світ,
Мого серця, хай буде дарунком!
Повертаєш мені його цвіт!
Найніжнішим своїм Поцілунком!..

No comments:

Post a Comment

який сьогодні день?

  який сьогодні день? На перший день він створив вечерю. На двох, при свічках, солодкі коктейлі. Не встиг ще створити палац — мерехтіли в пе...